Ogłoszenie o naborze na stanowisko kierownika miejsko-gminnego ośrodka sportu i rekreacji w Dolsku
Zgodnie z postanowieniami Urzędu Miasta i Gminy Dolsk, informujemy o otwartym naborze na stanowisko Kierownika Miejsko-Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Dolsku.
Dokumenty aplikacyjne można składać osobiście w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Dolsk do dnia 9 maja 2024 r. do godz. 15:00 lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miasta i Gminy Dolsk, Plac Wyzwolenia 4, 63-140 Dolsk, w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko Kierownika Miejsko-Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Dolsku”. Dokumenty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie dostępna w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Dolsk oraz na tablicy informacyjnej urzędu.
Nazwa i adres jednostki: Miejsko-Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji w Dolsku ul. Kościańska 8a 63-140 Dolsk
Reklama
Stanowisko: Kierownik Miejsko-Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Dolsku Praca w pełnym wymiarze czasu pracy — 1 etat
Wymagania niezbędne:
- Posiadanie obywatelstwa polskiego.
- Wyższe wykształcenie.
- Udokumentowany, co najmniej 5-letni staż pracy.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Brak prawomocnego skazania za określone przestępstwa.
- Brak karania zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi.
- Posiadanie nieposzlakowanej opinii.
Wymagania dodatkowe:
- Preferowane wykształcenie w zakresie zarządzania, ekonomii, wychowania fizycznego, menedżer sportu.
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku bądź w administracji samorządowej.
- Znajomość przepisów prawa z zakresu m.in.: ustawy o sporcie, finansach publicznych, bezpieczeństwie imprez masowych, samorządzie gminnym, pracownikach samorządowych, ochronie danych osobowych oraz dostępie do informacji publicznej.
- Znajomość zasad funkcjonowania jednostek budżetowych.
- Umiejętności organizacyjno-menedżerskie.
- Doświadczenie w organizowaniu i prowadzeniu zawodów sportowo-rekreacyjnych.
- Umiejętność kierowania zespołem pracowników, komunikatywność.
- Umiejętność samodzielnej organizacji pracy oraz pracy w zespole.
- Biegła znajomość obsługi komputera oraz innych urządzeń biurowych.
- Posiadanie prawa jazdy kat. B.
Oczekiwania od kandydatów:
- Poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania.
- Dyspozycyjność również w weekendy, dni wolne od pracy i święta.
- Gotowość do podnoszenia kwalifikacji.
- Rzetelność, dokładność, terminowość w realizacji obowiązków.
- Komunikatywność i otwartość na zmiany.
- Gotowość do podpisania umowy w celu wykorzystywania samochodu do celów służbowych.
- Gotowość podjęcia pracy z dniem 1 czerwca 2024 r.
Zakres podstawowych zadań:
- Kierowanie działalnością jednostki.
- Gospodarka finansowa oraz efektywne gospodarowanie mieniem jednostki.
- Prowadzenie polityki kadrowej.
- Upowszechnianie kultury fizycznej, sportu i rekreacji w Gminie Dolsk.
- Nadzór nad udostępnianiem bazy sportowej i rekreacyjnej.
- Wspieranie rozwoju sportu i rekreacji wśród dzieci i młodzieży.
- Organizowanie imprez sportowo-rekreacyjnych.
- Współdziałanie z innymi jednostkami oraz instytucjami w realizacji celów.
- Pozyskiwanie środków zewnętrznych do realizacji zadań.
- Prowadzenie działań promocyjnych jednostki.
- Zapewnienie bezpieczeństwa osób na obiektach.
- Współpraca przy rozbudowie i modernizacji bazy sportowo-rekreacyjnej.
Warunki pracy:
- Praca w pomieszczeniach biurowych oraz terenie obiektów MGOSiR w Dolsku.
- Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera.
- Praca w terenie wymaga przemieszczania się pomiędzy obiektami MGOSiR w Dolsku.
- Umowa o pracę na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia.
- Konieczność odbycia służby przygotowawczej dla nowych pracowników samorządowych.
- Wskazany wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce.