|

Tak promują najlepszy zawód pod słońcem

Co o tym sądzisz?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

Wraz z rozpoczęciem roku szkolnego, w trasę wyruszyła ekipa Zrzeszenia Międzynarodowych Przewoźników Drogowych w Polsce i Mercedes-Benz Trucks Polska, która ma zadanie zachęcić młodzież do wyboru zawodu kierowca. Tegoroczne hasło akcji to „Actros Team. Ruszamy do szkół”.

W piątek, 16 września do ZSP w Śremie przyjechali przedstawiciele firmy Mercedes-Benz Trucks Polska i ZMPD, a wraz z nimi jeden z najnowszych modeli trucka (Actros L Mercedes-Benz Trucks). Każdy uczeń miął okazję zajrzeć do jego wnętrza i pod maskę.



Fot. D. Górna

Spotkanie rozpoczęła Anna Brzezińska-Rybicka (ZMPD), która przyznała, że jest pod dużym wrażeniem profesjonalizmu i wysokiego poziomu śremskiej szkoły, a następnie pałeczkę przejął Artur Szymański, znany także jako ArtDrive. Przybliżył on młodzieży zawód profesjonalnego kierowcy. Opowiedział o swoich doświadczeniach, przygodach w trasie oraz blaskach i cieniach życia kierowcy zawodowego. Okazuje się bowiem, że w Polsce pracuje około 350 tys. kierowców zawodowych, a zatrudnienie ma szansę znaleźć kolejnych 100 tys.