Mobilne Biuro Obsługi Klienta Enea nie przyjedzie do Śremu

To ważna wiadomość dla mieszkańców, korzystających z usług Mobilnego Biura Obsługi Klienta Enea, które tradycyjnie parkuje na terenie targowiska miejskiego przy ul. Grunwaldzkiej w Śremie. We wtorek, 12 września punkt nie zawita do Śremu.
Enea informuje, że z uwagi na konieczność przeprowadzenia serwisu technicznego auta Enea we wtorek, 12 września Mobilne Biuro Obsługi Klienta nie przyjedzie do Śremu.
Od dnia 19 września Mobilne Biuro Obsługi Klienta będzie obsługiwać w standardowych dniach i godzinach, jak dotychczas. W przypadku przedłużenia terminu serwisu taka informacja zostanie przekazana w najszybszym możliwym terminie
zapewniają pracownicy BOK Enea.
Przypomnijmy, że w mobilnym BOK-u można załatwić takie sprawy, jak: wyjaśnienie faktury, zawarcie umowy sprzedaży energii elektrycznej lub umowy kompleksowej, przepisanie umowy na nowego odbiorcę czy wprowadzenie zmiany w obecnej umowie np. zmiana grupy taryfowej.
Mobilny Punkt Obsługi Klienta Enea do Śremu przyjeżdża zwykle we wtorki. Jest czynny w godzinach 9.30-14.30. Wizytę można umówić on-line.